שיר חדש ובועט למנחם שוקרון – "השקט עדיין לא בא"

    אבי יעקב No Comments on שיר חדש ובועט למנחם שוקרון – "השקט עדיין לא בא"

    מנחם שוקרון מוכר כאומן בעל רבדי עומק ורגש. משם הוא מגיע אל הסינגל החדש שלו, "השקט עדיין לא בא". על העיבוד וההפקה המוזיקלית: אפי שיינר. "השקט עדיין לא בא, הוא שיר של דרך, שנכתב כקול חוזר להרגלים שכולנו שוגים בהם", מסביר מנחם

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנחם מוכר כאומן בעל רבדי עומק ורגש. משם הוא מגיע אל הסינגל החדש שלו, "השקט עדיין לא בא", שכתב והלחין, העיבוד וההפקה המוזיקלית של אפי שיינר. "השקט עדיין לא בא, הוא שיר של דרך, שנכתב כקול חוזר להרגלים שכולנו שוגים בהם", מסביר מנחם.

    "השקט כידוע, אף פעם לא מגיע מעצמו, אנחנו צריכים לצאת אליו מתוך השגרה, זה לא יבוא לבד גם אם נחכה. אם אנחנו רוצים להרחיב את מעגל האושר ולתת מנוחה לנפש המחפשת, צריך לדעת לעצור, אפילו להתפנק לעיתים ולהתחבר לנקודות השקט דווקא מתוך רעשי החיים"

    אחד המשפטים "אמרת לרוח שנמאס לך לזרום" מגיע בחלקו השלישי של השיר. "התחברתי מאוד לשורה הזאת, היא מתארת את הצורך שיש בנו להגיד לעצמנו לזרום עם המצב עד שתגיע הבשורה. הרעיון היהודי הוא לדעת למצוא את הסיפוק בחיים, לאתר אצלנו את החשק לקום ולרקוד את החיים כבר עכשיו, ליהנות ולשמוח מהדרך שאנחנו עושים, כי רגע אחרי שעברת את היעד שהצבת לעצמך זה שייך לעבר – ותמיד יש כבר את יעד הבא שצריך לכבוש…".

    שיריו הקודמים: "שובי", "אני שלך", "בדרך אלי" הצליחו לגעת ולרגש קהל רחב, משני צידי הכיפה. ב"שקט עדיין לא בא", הוא עושה צעד נוסף, בקצב עכשווי ובעיבוד מפתיע ומסקרן. מנחם לא מתפשר בכתיבה: טקסטים עמוקים שהוא מתווך בפשטות דרך השירה שלו.

    מנחם יארח את נועם בנאי ואמנים נוספים בהופעה במועדון הגולה בי"ב באלול לרגל השקת הסינגל החדש.

     



    0 תגובות